Mittwoch, 22. Januar 2014

Danke / Thank you



Guten Morgen meine Lieben!!!
Gestern hat ein guter Kollege endlich unser Auto fertig bekommen. Es kränkelte seit Monaten und endlich wurder die Schwachstelle gefunden! Als ein kleines Dankeschön habe ich ihm diese Karte gebastelt. :-) Ich liebe den Rennwagen von Whiff of Joy und freue mich immer wenn ich ihn in eine Karte verarbeiten kann.

Good morning everybody!
Yesterday, a nice friend of us was able to repair our car!! It was poorly for some months and now he found the mistake and it drives fine again. As a little thank you I created this card for him, using the race car stamp from Whiff of Joy which I really love to use.

1 Kommentare:

marion hat gesagt…

I love this stamp too, especially in combo with racer Henry hehe, gorgeous card, have a lovely day, lots of hugs, Marion

Kommentar veröffentlichen